بِسمِ رَبِّ الشُهَداءِ وَ الصِدیقینِ

بسیج یعنی دل با ایمان ، مغز متفکر ، دارای آمادگی برای همه میدانهایی که وظیفه ای انسان را به آن میدان ها فرا میخواند. این معنای بسیجی است

«مقام معظم رهبری»

* * *

     مکتب صادق از مراکز فرهنگی ، قرآنی که سالها قبل از انقلاب با حمایت روحانیون و با حضور جوانان و نوجوانان پر شور و همراهی مردم در زمینه های قرآنی و مذهبی شروع به کار نمود. و تمامی جوانان در ایام انقلاب ، در پیروزی انقلاب اسلامی موثر بودند. در اولین روزهای انقلاب با تشکیل کمیته تبلیغی و امنیتی و فرهنگی با مدیریت شهید بزرگوار حجة الاسلام سیداکبرایوبی و دیگر شهیدان والامقام پایگاه مقاومت بسیج امام صادق علیه السلام تشکیل و به جذب ، آموزش و اعزام جوانان به جبهه اقدام نمودند. آنان در ایام هشت سال دفاع مقدس حضور جانانه داشته و تعداد 88 شهید گلگون کفن ، چندین آزاده سرفراز و جانبازان ، از افتخارات این مکتب بوده اند . بعد از سال های دفاع مقدس و حماسه ، امورات فرهنگی ، مذهبی و دینی با توجه به شبیه خوانی فرهنگی ادامه پیدا کرد تا اینکه در همه مساجد محل کانون های فرهنگی هنری مشغول انجام فعالیت هایی در زمینه های مختلف می باشند .

* * *

     این وبلاگ توسط پایگاه مقاومت بسیج امام صادق علیه السلام محله پزوه خوراسگان به منظور استفاده عموم از وصایا و زندگی نامه شهدا محله پزوه و هم چنین جمع آوری آثار آنان ، آشنایی بیشتر و مرور خاطرات رزمندگان و جانبازان هشت سال دفاع مقدس ، اطلاع رسانی برنامه های پایگاه ، گزارش برنامه های پایگاه و . . . می باشد . لذا به منظور ارتقاء کیفیت و بازدهی بیشتر این وبلاگ ، منتظر انتقادات ، نظرات و پیشنهادات شما هستیم .

Web: www.paygahemamsadeq.lxb.ir
E-mail: paygahemamsadeq@gmail.com

سامانه پیامک : 30007227001980

ارتباط با سایبری پایگاه : 09397100353-09103009764 (امینی)

با تشکر و سپاس فراوان



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: